Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Επιστολή στήριξης στο ΚΚΕ από τον Νικόλαο Γεωργαλή, ιατρό ακτινοδιαγνώστη.



Αγαπητοί Συνδημότες- Συνδημότισσες

Γεννήθηκα το 1967 στην Φιλιππούπολη Βουλγαρίας (από οικογένεια πολιτικών προσφύγων - ο παππούς μου, που φέρω το ονοματεπώνυμό του ήταν καπνεργάτης στην Καβάλα, ιδρυτικό μέλος του Κ.Κ.Ε. και κομισάριος της 7ης μεραρχίας του Ε.ΛΑ.Σ., με το ψευδώνυμο Δάφνης) και μεγάλωσα στις γειτονιές του Π. Φαλήρου και της Ν. Σμύρνης.
Τελείωσα της ιατρική σχολή της γενέτειρας πόλης μου το 1994 και έκανα ειδικότητα Ακτινοδιαγνωστικής στο «ΓΑΝΠ Μεταξά» 1997-2003.
Από το 2003 έως και σήμερα διατηρώ ιδιωτικό ιατρείο στην Νέα Σμύρνη.
Τόσο η προσωπική όσο και η επαγγελματική μου πορεία βασίστηκαν σε γερά θεμέλια και αδιαπραγμάτευτες άξιες.
Ζούμε σε μια εποχή παγκόσμιας κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής αναταραχής, που σημαίνει ολοένα και μεγαλύτερη επίθεση στη ζωή και στα δικαιώματα των εργαζομένων, φτωχών Ε.Β.Ε. και της νεολαίας. Θεωρώ υποχρέωση να συνεισφέρω με όλες μου τις δυνάμεις, ώστε τόσο εμείς, όσο και τα παιδιά μας να μπορούμε να ελπίζουμε για ένα καλύτερο μέλλον. Η επιθυμία μου για κοινωνική προσφορά, σε συνδυασμό με τις αξίες και το ήθος μου, με ώθησαν να ασχοληθώ αυτή τη δύσκολη στιγμή με τα κοινά. Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά και καθημερινά όπως έκανα και μέχρι σήμερα όπου και αν βρισκόμουν. Οι αξίες καταγράφονται, όταν δεν ξεχνάμε από πού ξεκινήσαμε.
Για αυτό το λόγο αποφάσισα να συμμετάσχω στις δημοτικές εκλογές του 2014 με το συνδυασμό «Λαϊκή Συσπείρωση» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Άγγελο Βρεττό για το Δήμο μου, τον Θ. Παφίλη για την περιφέρεια, καθώς και να προσφέρω την υποστήριξή μου στους υποψηφίους του Κ.Κ.Ε. για την ευρωβουλή και στις βουλευτικές εκλογές (όποτε αυτές προκύψουν) και σας καλώ να δυναμώσετε τους συνδυασμούς του Κ.Κ.Ε. με στόχο ένα καλύτερο αύριο.

Γεωργαλής Νικόλαος - Ιατρός Ακτινοδιαγνώστης
Δημότης Νέας Σμύρνης